Den vigtigste del af artiklen markedsføring – få dine artikler læse!

Ved hjælp af artikler, som en metode til markedsføring er alt sammen meget godt, men der er virkelig ikke nogen point hvis din artikel ikke få eksponering til at drive trafik til dit websted. Selvfølgelig vil du stadig få fra backlinks af artikel sites, der accepterer din artikel, men du vil blive savnet ud enormt fra forlagene ønsker for at afhente informative og spændende artikler fra disse websteder til at syndikere på egen hånd.

Der er mange mennesker, der frygter at skrive artikler, og dette kan have en stor rolle i det fattige slutproduktet. Farende til slutningen af en artikel ved at skrive det samme indhold omformuleret er bestemt ikke vejen at gå, hvis du ønsker at opfylde det potentiale, som din artikel kan have på læserne.

Spyddene, er at nogle mennesker, læse artikler virker som meget hårdt arbejde for, og dette er især tilfældet, hvis de læser artiklen kedeligt og intetsigende.

Så hvordan kan du gøre en artikel interessant at læse?

Du skal skrive en artikel om noget, at du føler dig brænder for og har en ivrig interesse det. Dette vil give dig de bedste muligheder for at skrive en informativ artikel skrivning er ubestridelige nemmere når det er noget, du allerede kender som anden natur og nyde diskuterer. Her er et par tips til at få dig i gang på at skrive din artikel, så at det bliver læst i sin helhed:

1) bruge korte afsnit, der giver en kendsgerning eller en værdifuld oplysning for læseren. Ofte når forfattere skriver artikler, får de så ombrudt op med hvad de forsøger at sige, at sætningen Ramblas. Dette kan resultere i sætningen eller afsnittet bliver ganske forvirrende og svære at læse.

2) bruge tal og punkttegn til at fremhæve nøglepunkter, tips eller vejledninger. Dette angiver, at læseren hvor de centrale punkter i artiklen er, og vil også gøre de lettere at fordøje og huske.

3) bruge en titel til den artikel der er opsigtsvækkende. Hvis din titel er lokkende og griber læsernes opmærksomhed på nogle måde, er du allerede halvvejs i at få en person til at læse hele artiklen.

4) hvis det er muligt, brug virkelige livssituationer, der kan vedtages af læseren. Brug gode beskrivelser og metaforer til at køre i din pointe. Grafisk metaforer og lignelser ville gøre det nemmere for læseren at forestille sig, hvad det er du taler om.

5) Hvis der er nogen fakta og tal, som du kan bruge i dit emne, så gøre det. Ved hjælp af specifikke faktiske omstændigheder kan øge din artikel, fordi det gør det autoritative. Dog blande disse fakta ind i artiklen let snarere end at være alt for formelle.

Her har jeg fremhævet et par punkter, som du kan følge den næste gang du skriver en artikel, selvom der er mange ting, der bidrager til succes for din artikel marketing indsats.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *